Efter massiva kritiken – Jerringpriset görs om

Ja, den alpina skidåkningen ändrade reglerna när Stenmark var för överlägsen också :laugh:

Tror inte att hopplandslaget har nån chans i år (oavsett röstningssystem) m.t.p. de prestationer som gjordes av skidskyttarna och skidåkarna (längd och alpint) under OS (längdskidåkningen är för övrigt den sport som fått flest Jerringpris genom tiderna). Sen vi ju också Duplantis 6,05 och EM-guld. Osv. Just i år kommer hopplandslaget få nöja sig med en nominering (om de ens får det men det känns ju rimligt med en nominering). Peder har fått min röst de senaste två åren men i år får nog nån prestation från OS min röst.

Ja, den alpina skidåkningen ändrade reglerna när Stenmark var för överlägsen också :laugh:

Tror inte att hopplandslaget har nån chans i år (oavsett röstningssystem) m.t.p. de prestationer som gjordes av skidskyttarna och skidåkarna (längd och alpint) under OS (längdskidåkningen är för övrigt den sport som fått flest Jerringpris genom tiderna). Sen vi ju också Duplantis 6,05 och EM-guld. Osv. Just i år kommer hopplandslaget få nöja sig med en nominering (om de ens får det men det känns ju rimligt med en nominering). Peder har fått min röst de senaste två åren men i år får nog nån prestation från OS min röst.

Dressyrlandslaget, då? De fick ju också medalj - och det var åtminstone i mina ögon mer oväntat.

Regeländringen handlar om antalet röster, de ska sätta samma antal röster på appen som nä man ringer in. SR förnekar att det har med Peder att göra och påtalar att de ändrat reglerna om röstning vid ett flertal tillfällen.

Regeländringen handlar om antalet röster, de ska sätta samma antal röster på appen som nä man ringer in. SR förnekar att det har med Peder att göra och påtalar att de ändrat reglerna om röstning vid ett flertal tillfällen.

Men antalet röster i appen har väl varit begränsat medan antalet röster via telefon har varit obegränsat. Innebär det att man kommer kunna rösta obegränsat antal gånger i appen? Det är ju tvärt emot vad de som skrikit högst om att röstningen är orättvis ville skulle ske. Intressant!

Men antalet röster i appen har väl varit begränsat medan antalet röster via telefon har varit obegränsat. Innebär det att man kommer kunna rösta obegränsat antal gånger i appen? Det är ju tvärt emot vad de som skrikit högst om att röstningen är orättvis ville skulle ske. Intressant!
Tvärt om vad jag förstår, att man begränsar både och, vet inte om det är 100% spikat.

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 290
Senast: Palermo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
1 031
Senast: Tuvstarr
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Är i någon slags fas. Det är egentligen bra och absolut livsnödvändigt men också ibland superjobbigt. Drabbas av insikter som verkligen...
Svar
0
· Visningar
557
Senast: miumiu
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
18 541
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka