Bukefalos 28 år!

Efteranmälning, hur sent??

Sv: Efteranmälning, hur sent??

Det är lite olika, men "normalt" är 30 eller 45 min.
 
Sv: Efteranmälning, hur sent??

det ska stå i proppen (kan även stå i ryttarmedd) och kan vara allt från att man inte får efteranmäla sig till 30 min innan klassen börjar. Ring och hör med klubben annars.
 
Sv: Efteranmälning, hur sent??

Om det inte står något om efteranmälan i propositionen så kan man efteranmäla sig fram till 30 minuter innan klassen beräknas börja.

Om arrangören inte skrivit något i propositionen om begränsat antal starter så kan de i princip inte neka att ta emot en efteranmälan, dock så kan överdomaren i samråd med arrangören besluta att inte ta emot fler efteranmälningar om det kommer så många att tidsschemat spräcks, t.ex. att tävlingarna riskerar att hålla på tills efter mörkrets inbrott elelr liknande.
 
Sv: Efteranmälning, hur sent??

30 minuter innan klassen startar är brukligt. Men ring innan så att de inte stängt klasserna p.g.a för många starter. :banana:
 

Liknande trådar

Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
459
Senast: shebeen
·
Fritid Det är nu klart att jag flyttar till Åland. Ska jobba i Kastelholm. Letar bostad och har ställt hunden i kö på hunddagis i Jomala. Nu...
Svar
4
· Visningar
642
Senast: Otherside
·
Juridik & Ekonomi Blev detta korrekt: Jag (har enskild firma) skickade en faktura på ett arvode. Köparen (ett AB) sa åt mig att lägga 25% moms på...
Svar
7
· Visningar
609
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Hej alla kloka och erfarna! Jag undrar hur sent i livet astma kan ”växa bort”. Jag är nu 15 år och har haft astma nästan hela livet...
Svar
3
· Visningar
360
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Senast tagna bilden XV
  • Skäller på andra hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp