JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Efterlängtat med friskvårdsbidrag för ridsport
Moderator
Hästnyheter
Ridsport och golf ska omfattas av friskvårdsbidraget, det meddelade skatteverket under måndagen efter en historisk dom i Högsta...
Hästnyheter
Efter en dom i Högsta förvaltningsdomstolen står det klart att även sporter som ridning och golf ska omfattas av friskvårdsbidraget. Det...
Hästnyheter
Ridsport och golf ska omfattas av friskvårdsbidraget, det meddelade skatteverket under måndagen efter en historisk dom i Högsta...
Hästnyheter
Sporterna golf, ridning, utförsåkning och segling ska nu också omfattas av friskvårdsbidraget. Detta står klart efter en dom i Högsta...
Att tacka nej till fika, mat osv. på ett trevligt sätt
Mat Svåra trauman, möte. Först tänkte jag, det är kört, du har ingen möjlighet att tacka nej, sen tänkte jag om. Kan du vid initial kontakt...
tara
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Suck. Stödbandaget på benet har lossnat, lindan var för klen antar jag. Har ingen mer vetflex hemma, eller något annat för den delen, så...
sthu
4 minuter sedan
Svar: 1 159
Visningar: 42 694
Allmänt
Störiga saker vi stör oss på, del 39
Tjatter Jag ser ingen flärp, men ska kolla ordentligt igen innan jag åker tillbaka med dem. Den som funkar hade ingen, men å andra sidan har den...
sthu
56 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 72 116
Allmänt