Efterlyser thermobyxa

voltis

Trådstartare
Min kompis köpte ett par förra året på Börjes, märke catmandoo. Provade dem nyligen hos henne och de var precis sådana jag sökt efter! Mjuka och följsamma!
MEN de verkar inte sälja dem i år, finns inte på hemsida
. Ngn som vet om de finns att få tag på någonstans?
(eller ngn som vill sälja sina? ;))

Jag har ett par helskodda thermo ridbyxor från Börjes men mitt märke heter Kingston och är jättesköna ändå.. :D

:banana:

Jo har sett dem på deras hemsida.. men de är ju inte samma , och jag gillde verkligen hennes :D Därför föröker jag först ta reda på om de kan finnas ngn stans, innan jag köper några andra hehe.

Tack iaf!

Jag har ett par mörkblå av märket Catmando i storlek 42. Dom är helt nya och bara provade. Fick dom i present, men dom är för små.
Men dom verkar vara mjuka och jättesköna.
Vad behöver du för storlek?

Liknande trådar

Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 084
Senast: Digbil
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
809
Senast: WildWilma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
968
Senast: Sharpless
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 454
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna