Egenhändiga boxgaller?

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 176
B

**BORTTAGEN**

Någon som vet var man kan köpa stadiga nät som man kan ha som boxgaller? Inte på rulle utan "hårda" som man får såga till.

Finns det armeringsnät med lite mindre "hål"? Vill ju inte att hästarna ska kunna fastna.

Alla tips mottages tacksamt! :bow:

prova med att åka till en byggfirma.. dom bör ha ett sådant nät du letar efter, om inte annat kan dom beställa hem det.. och sedan akn priserna variera och eftersom att jag aldrig köpt sådant stelt nät kan priserna för en kvm vara 50 kr eller 300 kr.. eller kanske ännu billigare/dyrare.. så det är bäst att du frågar en återförsäljare :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
11 996
Senast: lilsan
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
658
Senast: AbCdE
·
Mat Jag har nyss köpt en Le Creuset-gryta och vill så gärna göra goda bröd i den! Dock är jag lite nervös då många recept vill att man ska...
Svar
15
· Visningar
713
Senast: Caoimhe
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka