Eget företag

• Hästmänniskan
  • Trådstartare Trådstartare Fevernova
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 2 369
Sv: Eget företag

Vi startade avbytar tjänst för hästar (sån de har för kossor och grisar) Vi intervjuade olika ridfolk hur intresset var, hur stor del av landet vi skulle täcka, vad vi skulle göra och vad det skulle kosta. Vi fick MVG och vi hade inte alls lång tid på oss.

ConfettiCavat skrev:
Vi startade avbytar tjänst för hästar (sån de har för kossor och grisar) Vi intervjuade olika ridfolk hur intresset var, hur stor del av landet vi skulle täcka, vad vi skulle göra och vad det skulle kosta. Vi fick MVG och vi hade inte alls lång tid på oss.

Jag förstår att ni fick MVG, för det är en SÅ bra idè! :)

Får man vara nyfiken och fråga hur det gick? Nappade någon av er på idén att göra verklighet av affärsidén?

Vad kom ni fram till att det skulle komma att kosta för kunden?

Tja, om nu någon av er hågade ungdomar mot förmodan skulle nappa på någon av mina halvgalna ideér, och kvala till Älvsjömässan...så står jag gärna på tack-listan på produktens hemsida :D

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Hästmänniskan Osäker på hur jag skal lösa det har... Sorry for min dårlig svenska skriving. Har en haflinger ponni som är strässad ved fodring. Ute... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 592
Senast: Sel
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 329
Senast: Äpplet.
·
Fritid Tydligen går det numera att köpa löprundor för att kunna få en bra statistik i till exempel appen Strava och visa upp. S.k... 2
Svar
28
· Visningar
2 025
Senast: Mineur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer