Egna Hinder?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pepsi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 798
P

Pepsi

Nu ska jag föröka mig på att göra egna hinder. Vill helst inte behöva åka runt och köpa en massa material(hindermaterial), vi har väl det mesta hemma eller så. Men nu behöver jag lite hjälp! Har ingen aning om hur jag ska göra eller hur de kan se ut... :p

Sv: Egna Hinder?

Jag byggde några hinderstöd och köpte långa stolpar som bommar. Grundtanken med konstruktionen fick jag tips om här på buke.

13376972.jpg

13376973.jpg

14041285.jpg

13376974.jpg

Sv: Egna Hinder?

*KL*

Åh så skoj att göra egna hinder. Om det inte vore så att jag är extremrädd för att hoppa så skulle jag absolut snickra hinder dagarna i ända :p

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 315
Senast: Capybara
·
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2 3
Svar
45
· Visningar
1 938
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 433

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma

Hästrelaterat

Tillbaka