Bukefalos 28 år!

egna videosar >.<

urkella

Trådstartare
vad heter programet man jobbar i när man klipper i videosar och lägger till ljud mm.. går det ladda hem som test som photo shop eller måste man köpa det ??
 
Sv: egna videosar >.<

inte det jag har jobbat i hette nått som slutade på 9.0 lr nått :crazy: haha men kanske finns fler :)
 
Sv: egna videosar >.<

Snabb genom gång :bump:

Om du tillexempel har några klipp på datorn som du vill göra till en film och vissa polarna vad man kan. :rofl:

Det lättasde sättet är Windows Movie Maker.
Gå in på: Start > Sök > Alla filer och mappar > Skriv in Winows Movie Maker i sök rutan och tryck på sök > Det kommer upp ett resultat > Dra filen om du har gjort rätt Windows Movie Maker > Dra till skrivbordet > Öppna och testa dig fram :banana: :banana:
 
Sv: egna videosar >.<

Det du är ute efter är kanske Adobe Premier ?
Det är ett mycket kraftfullare program än windows-medföljande Moviemaker. Jag har dock klippt en hel del film i moviemaker, och så länge man bara är ute efter att klippa filmen o lägga på lite ljud o nåra simpla effekter så duger det utmärkt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 214
Senast: Mabuse
·
Juridik & Ekonomi Så. Jag och partnern har äntligen fasta jobb båda två, vet hur och vart vi vill bo osv. Vi är otroligt överens om allt ifrån storlek på...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
7 431
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ 40 närmar sig. Vikten går uppåt och jag har skaffat gymkort. Att reglera vikten med födointaget fungerar inte på mig, så min tanke är...
7 8 9
Svar
170
· Visningar
10 491
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ En person jag känner har drabbats av ME (vi kan kalla hen K) K är myndig, bor hemma. Har autism vilket förvärrar sjukdomen. K:s högsta...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 468
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp