Ehh.. Är det verkligen en kattunge?

Reykur

Trådstartare
Som flyttat hem till mig, är ni säkra på att det inte råkar vara en mycket liten varg? :angel:

regnljus
[/URL][/IMG]

Sv: Ehh.. Är det verkligen en kattunge?

Det låter mest ut som en tiger:eek: vågar du sova på nätterna med ett sådant vilddjur hemma:D

haha den har missuppfattat allt!!! :rofl:

min häst lät som en ko här om dan... MUUUUU hehe...
massören tog på insidan av låret, å det var inte sto-pip, utan verkligen MUUUU med basröst :D

kan filma nästa gång, måste bara matcha in brunsten tror jag ;)
hon e lite okvinnlig så att säga...

känner igen det där...hade ett sto innan...hon kunde oxå konsten att låta som en ko...fast det var mest när hon hade ont nånstans...:eek: :cry:

:rofl: Ett väligt vanligt fenomen hos kattungar med köttben kan jag säga dig. :rofl:

Vilken liten sötnos :love: Stoooora röstresurser för en så liten kisse!

Hihihi sådär låter våran skit stora rotweiler *host* 2 kg tunga honkatt när hon äter sina råttor/möss på somrarna.

Hehe låter som våran misse när hon fått tag på tösens gosing en natt för många år sedan, vaknade och trodde att pannan fått fnatt:eek: men det var bara katten som lät under en säng:rofl: :rofl: :rofl:

Sådär låter mina ungar ocksnå när de fått tag på något eftertraktat. Maja morrar med köttet i munnen, Hanoo springer iväg med det och gömmer sig för han är inte karl nog att försvara sig om någon skulle stjäla det :rofl:

När Maja var liten stal hon en hel kycklingfilé och det var definitivt med fara för de egna fingrana vi halade upp den ur munnen på henne :angel:

Liknande trådar

Övr. Katt En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Svar
2
· Visningar
537
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Hjälp Min katt födde ungar i soffan igår Nu när jag försöker flytta dom till bolådan så bär hon tbx dom till soffan !!! Va gör jag ?
Svar
1
· Visningar
316
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
993
Senast: Tualma
·
Övr. Katt Vi har en hona på 10 år, hon har fått två kullar för länge sen där vi har behållt en hane som nu är 8 år. Nu fick vi en ny kattunge för...
Svar
11
· Visningar
1 008
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka