ehhhh...hihiihihihi*skäms*

R

Rallebralle

Helt hypotetiskt...... :angel:
Hur gör de abort på en katt.......måste de raka eller kan de gå in den vanliga vägen??
svara fort.... :o
 
Gör man abort på en katt :confused:
I så fall måste den väl kastreras, eller...ehh jag vet inte, tänkte bara vara lite trevlig och svara :D
 
Måste den ???
ag vet inte heller hur det går till.....det var ju därför jag frågade :smirk:

o kom ihåg att detta inte har hänt,bara en rent hypotetisk fråga.... :angel:
 
ger de inte piller som stoppar graviditeten och som gör att det kommer ut??
vet faktiskt inte hur de gör. men det borde ju vara samma som på hund...eller kanske inte. vet inte hur de gör med hundar heller.
prova och fråga där.
 
Det hade varit perfekt om det fanns...*hoppas,hoppas*
ska ringa djursjukhuset imorgon,de hade redan stängt när jag ringde idag.
o jag måste fråga för att ...hrmmm ehh stilla min nyfikenhet :o :angel:
 
När pappas honkatt skulle steriliseras, så hade hon kattungar i magen redan, vilket vi inte visste. Pappa ville ej ha kattungar, så dom fick ta bort dom. Och det gjorde dom via magen, men då skulle dom ju iofs sterilisera osså, hur dom hade gjort annars vet jag ej...
 
Det finns abortspruta, men det måste göras direkt, om katten smitit ut och man misstänker att den parat sig eller om man glömt ge ett p-piller. Men ska man ändå inte ha kattungar, är det bättre att kastrera.
 
här ska inte kastreras!!!!
inte en chans,tar hellre en oönskad kull isf. :o
 
ja, vad är det dem säger...hrmm....sådan matte sådan katt, eller :o ;) :p :D
 
Jag ska väl egentligen inte säga något, som har en översexuell hund :angel:
 
Men det måste ju helt klart enbart bero på husse.
Jag menar...båda är ju av det manliga könet och måste ha påverkats av varandra...inte en chans att han kan ha blivit påverkad av mig :angel:

De ända hondjuren jag har, är mina två honkatter och de är sååå lugna och trevliga (vilket säkert inte alls beror på att de är kastrerade ;))
 
inte ett dugg.... :rofl: :rofl: :rofl:

mina är inte kastrerade....det förklarar en hel del... :smirk: :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Katt Fungerar det? Kattlucka som läser av kattens chip i nacken? Vi måste göra nåt åt grannens katt som vägrar bo hos dem och kommer in till...
Svar
8
· Visningar
764
Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Jeps
·
Övr. Katt Ska snart börja gå ut med min katt i sele har jag tänkt. Vi måste bara träna lite med sele först 😅 Han är ju annars en innekatt...
Svar
4
· Visningar
435
Senast: MJLee
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 363
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Eurovision Song Contest 2024
  • Kämpa på

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp