ej behörighet att regga på facebook

jassica

Trådstartare
en kompis har skaffat faebook åt sin hund, jag vill skaffa en åt min häst som en kul grej, men det står bara att jag ej har behörighet att registrera mig,varför?

Sv: ej behörighet att regga på facebook

nu kan jag inte alls regga,a lltid när jag loggat in har det funnits på första sidan om man vill registrera sig, det finns inte längre kvar utan står bara ej behörighet.....

Du har inte försökt använda samma e-mail som till ditt eget konto?

nej, anväde en annan adress, men läste attman var tvungen att vara minst tretton år, och jag skrev ju in att han var fyra år, så kan vara därför.

men nu kan jag ju inte ens försöka regga mig, den rutan har försvunnit.

Jag tror att det är karma/kosmos/life som säger att du inte ska skafffa ett konto till din häst.

Största problemet är nog att din häst inte är en person och därför inte kan använda Facebook.
Skapa en fansida om du anser att du behöver använda Facebook för att marknadsföra din pålle.
Den här länken ska nog funka

jättemånga! han vill hålla kontakten med dem han träffar på travet...

eller inte.

nej, anväde en annan adress, men läste attman var tvungen att vara minst tretton år, och jag skrev ju in att han var fyra år, så kan vara därför.

men nu kan jag ju inte ens försöka regga mig, den rutan har försvunnit.

Hej:)

Ja, det är åldern. Men om du tar bort ''historian'' (kommer inte på vad det heter dom länkarna man varit inne på) så går det igen:)

Har även jag ett facebook konto till min ena häst:o. Tyckte det var lite roligt när jag skapade den. För min del var det inte för att förmänskliga hästen :)

//snuffo_12 :)

Vad är så roligt med att ha en facebook åt sitt djur?
Okej att barn kanske kan se något skoj i det, barn har ju låtsaskompisar också, men folk på äldre ungdom?!
Har ni inte tillräckligt många vänner eller för för mycket fritid eller vad är det frågan om?
Vill man visa upp sin häst på facebook räcker det väl med att lägga upp ett fotoalbum eller på sin höjd skapa en fan page.

han vill inte låna min han var tvungen att ha en egen, han är så självfixeradmin pålle..

skämt åt sido det fixade sig.

Lite av den anledningen har mina katter också varsitt fb-konto ;) Oooch kanske för att kunna skicka saker till "mammas" fb-spel :angel:

Våran hund har en fansida fast det är han själv som skriver. :angel:
Fast i efterhand skulle vi ha skapat en profil för honom, lite irriterande att inte kunna kommentera det han skriver eftersom jag är administratör. Kommenterar jag ser det ut som om det är han som skrvit, lite tråkigt då man vill svara på lite spydiga kommentarer.

Vet även en katt som har FB, skriver skitkul. :laugh:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
6 825
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
513
Senast: Sassy
·
Hundträning Jag funderar lite på att skaffa brukshund om 2-3 år. Ligger en bit bort i tiden pga privatliv och jobb etc. Har dels lite funderingar... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 658
Senast: TantAgda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka