Ekohallens utbud

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare saramalovgren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 9 026
S

saramalovgren

Jag undrar vad Ekohallen i Fjälkinge (Kristianstad) har för utbud av hästsaker och ridkläder. Hur är priserna? Någon som kan berätta?

Sv: Ekohallens utbud

Jag kan då jag bor i Kristianstad ;)

Nu ska vi se: Utbudet är faktiskt bra när det gäller det mesta. Dock väääääldigt få och tråkiga schabrak. Inte mkt och välja på där.
* sadelgjordar: inte mkt att välja på där heller. Kanske 2-3 olika modeller.
* träns: en hel del olika
* bett: det "normala" som brukar finnas. Bra med storlekar, både små och upp till 15,5 cm
* Grimmor och grimskaft: massor att välja mellan!
* benskydd och boots: mkt Eskadron, mkt gummi boots, Haglunds, Protector mm. Även BoT
* reflex grejor: mkt att välja mellan
* täcken: mkt Källqvist, Haglunds, Hansbo. Vintetäcken, regntäcken, stalltäcken och en del fleecetäcken. Även ridtäcken
* sårvård: massor
* borstar: bra urval
* Övrigt: man hittar det mesta här förutom sadlar ;) Fat ibland säljer de även billiga sadlar.

Ridkläder: Mkt Mountain Horse - jackor, ridskor, ridstövlar, hjälmar, säkerhetsvästar, strumpor, ridbyxor mm.

Priserna: De ligger billigare än ex Hööks och andra större eller lokala hästsportaffärer. Jag anser att Eko:- är billigt att handla på.

Tror det var allt. Annars får du fråga :D

Senast ändrad:
Sv: Ekohallens utbud

Jag bor mitt emellan Fjällkinge och Tingsryd och jag måste säga att Tingsryd är billigaste på det mesta.
Dock har EKO många fina saker. Jag köpte mina regnridkläder där och är supernöjd!

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 876
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Undrar över skillnaderna mellan "originalet" Equiband och de billigare varianterna som Catago. Verkar fylla samma funktion men det...
Svar
1
· Visningar
307
Senast: Kristall10
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
763

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka