JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Avel
Trådstartare
Trådstartare
Favina
Startdatum
Startdatum
18 Sept 2003
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
1 040
Bukefalos 30 år!
Har tappat bort hemsidan till honom, någon som kan hjälpa mig?!
Kram Favina
Skriver lite mer om honom. E: Theoloog u: Wendy ue: Heemraad.
Här är lite utav Elegants stamtavla.
Kram Favina
Jaa! Tack så mycket!!
Kram Favina
Vilken ras?
Avel Hej! Jag behöver tips!
Jag är så sugen på att ta upp avel igen. Jag behöver tips på ras. Jag älskar travare som jag fött upp tidigare...
Startad av Livsgnista
27 Okt 2025
Svar: 63
Visningar: 4 127
Avel
Hur når jag fram?!
Relationer Försök att inte döma mig, det känns rätt utlämnande att fråga det här.
Jag är en medelålders kvinna som varit ihop med min sambo i...
Startad av Anonymulois
19 Mar 2026
Svar: 13
Visningar: 1 525
Allmänt
Byta hingst?
Avel Har ett sto som är iväg på betäckning nu. Hon har tidigare alltid tagit sig på första försöket, dock inte nu. Bakt-prov är taget och hon...
Startad av Roheryn
2 Jul 2025
Svar: 11
Visningar: 1 754
Avel
Få rent tröja
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp!
Min son hade tappat bort sin älskade matcherna för ett tag sen och idag hittade vi den äntligen. Men mössen var...
Startad av Dullknives
25 Jan 2026
Svar: 6
Visningar: 555
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Jag råkade andas för nära min största spindel så hon sprang och gömde sig, så det blev inga foton idag. Det här är helt seriöst ett...
Sel
4 minuter sedan
SHL 26/27
Tjatter Jag följer inte SHL så mycket nu när jag bor i Australien, men jag är ett stort HV71 fan då både min pappa och farbror spelade i HV på...
Seabaz
43 minuter sedan
Vad ska min son betala?
Samhälle Det tror jag ingen vill. Kanske läge att tänka lite på hur man uttrycker sig i denna tråd?
Niyama
Idag kl 22:51