Bukefalos 28 år!

Elev får ersättning för skada

Sv: Elev får ersättning för skada

Vadå för ärr? Jag har en tånagel som växer uppåt (tjocklek) istället för "framåt på längden" efter att en häst klev på den för 4 år sedan?
 
Sv: Elev får ersättning för skada

Vadå för ärr? Jag har en tånagel som växer uppåt (tjocklek) istället för "framåt på längden" efter att en häst klev på den för 4 år sedan?

Om du inte redan visste så är man försäkrad när man går i skolan, och om man skulle råkar skada sig under skoltid så är det i princip bara för staten att hosta upp!
 
Sv: Elev får ersättning för skada

Tydligen hade inte kommunen eller vem det nu var som drev skolan någon försäkring eftersom kravet gick vidare till staten.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter En överdomare får tillrättavisning för att ha diskuterat en ryttare och dennes häst på sociala medier. Disciplinnämnden menar att...
Svar
0
· Visningar
341
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tvisten mellan Trollhättans stad och Realgymnasiet har nu avgjorts av Förvaltningsrätten som valt att gå på kommunens linje...
Svar
0
· Visningar
369
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter En kvinna i 50-årsåldern arbetstränade i ett stall i Växjö kommun, och råkade ut för en olycka där hon blev avkastad och skadade...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok "Klart hon ska ha något gott..." - och ändå är det JAG som uppfödare, som lärt mig via kurser, samt under alla år med katter som har...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp