JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ellen - sjätte syskonet Hammarström på elitnivå
Moderator
Hästnyheter
14-åriga Ingemar Hammarström har under helgen levererat många fina ritter och placering i nästan alla starter i tyska Donaueschingen...
Hästnyheter
Ingemar Hammarström red hem Grand Prix-hoppningen för ponnyer över 1,35-hinder i Oslo på söndagen. Klassen ingår i serien FEI Ponies...
Hästnyheter
Helgen var lyckad för Klara och Ingemar Hammarström. I Dortmund, Tyskland, tog de placeringar i alla starter - en seger var lyckades de...
Hästnyheter
Med över 70 procent tog Malin Rinné och Scharmeur hem segern i lördagens Grand Prix på Strömsholm. Klassen hade även en uppmärksammad...
Tatueringstråden, del 4
Kropp & Själ Stationen tatuering i Fagersta har jag spanat länge på. De har drop in på fredag, väldigt sugen 😅
Trott
1 minut sedan
Svar: 1 772
Visningar: 231 906
Allmänt
Vad läser du just nu?
Kultur Jag läser just nu Halva Malmö består av killar som dumpat mig av Amanda Romare, som del av den inofficiella bokklubben jag startat med...
Mineur
3 minuter sedan
Svar: 1 603
Visningar: 74 815
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Har duschat och bytt plast över den nya tatueringen (som idag känns som en väldigt snygg lårkaka :rofl: ), diskat och plockat lite...
Liten
5 minuter sedan
Svar: 1 569
Visningar: 56 175
Allmänt