Elmoppe på batteri

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare benjamin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 970
B

benjamin

Var får man tag på en sådan? De sålde dem på JULA förra året men inte i år. De är praktiska att ha med sig på tävling. Tänkte köpa en sådan till min dotter i julklapp men får inte tag på dem någonstans.

Sv: Elmoppe på batteri

Hade tänkt köpa en till mig själv i julklapp då jag brutit fotleden och det ser ut att ta ett tag innan jag kan röra mig obehindrat.

Tidigare har jag sett de små elmopparna på Biltema och i Malmö sålde ett flertal cykelaffär dem för runt 1.900:- för ett/två år sedan, men många var tydligen skräp och höll inte så länge. Kanske därför de försvann?

Det finns en del till salu begagnat - har du kollat runt på nätet?

En av de få nya jag hittat kostar betydligt mer än tidigare 7.500:-

Ser ut så här:
Glider737image.gif

och finns här under webbshop *LÄNK*

Hittar du något nytillverkat till vettigt pris får du gärna tipsa mig.

Sv: Elmoppe på batteri

Tack fört tipsen o bilden! Jag hör av mig om jag hittar nåt nytt o billigare.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
426
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 224
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
140
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
991
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår
  • Uppdateringstråd 31