JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
EM-guld i hoppning till juniorerna
(Newsdesk)
Det svenska juniorlaget tog EM-guld i hoppning på torsdagen i franska Auvers. Det blev guld efter omhoppning mot Tyskland. Sverige, liksom Tyskland, satte tre nollor i omhoppningen men de svenska juniorerna var snabbare!
http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/160722
Moderator
Sv: EM-guld i hoppning till juniorerna
Härligt värre!!
Sv: EM-guld i hoppning till juniorerna
Vad kul!
Hästnyheter
Sverige tog guld i EM i hoppning i Milano.
Det hölls hemligt för Rolf-Göran Bengtsson, som hoppade sist av svenskarna.
– Det kan han få...
Hästnyheter
Efter U25-ryttarnas lagguld i torsdags kammade childrenlaget hem ännu ett EM-guld i lag åt Tyskland på lördagen. Nederländerna tog hand...
Hästnyheter
Sverige hade aldrig vunnit ett VM-guld i laghoppning.
Men redan efter tre ryttare tog det svenska laget en historisk och överlägsen...
Hästnyheter
Tre felfria rundor av de svenska ekipagen i den avslutande hoppningen på EM för juniorer i Segersjö lyfte Sverige till en fjärde plats...
Valp 2025
Övr. Hund Vi ensamtränar, långsamt. Än så länge har han bara varit själv i typ en kvart (jag har ingenstans att gå utan honom 😅) men jag har...
geting
Idag kl 21:03
Svar: 978
Visningar: 71 839
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon med hundarna. Cykla kanske? Eller testa att springa med Lily om sambons syster skulle...
Red_Chili
Idag kl 20:50
Svar: 1 403
Visningar: 85 805
Hund
Oseriös avel 2023
Svar: 1 885
Visningar: 184 065
Hund