Emil i Lönneberga - Amerika Biljetten (ulvlek)

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lobelia
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 505
  • Visningar Visningar 53 391
jag måste verkligen hålla med @cirkus i hennes slutsatser - för jag har kommit till samma i min tankar

inatt ser jag det som troligt att ängeln ryker :( ( eller inte tror ängeln varit smart nog att förutse detts scenario) hoppas på det !
och å andra sidan ser jag jag hur de svettas övar att kanske råka på griseknen inatt för den gör ju att de misslyckas med käket nästa nat:D
eidt la till rättelse av stavfel

Senast ändrad:
Nä, jag tror inte att Q behöver bli synad.
Jag tror att BW redan har frågat på henne (det hade i allafall jag gjort vid det här laget) om jag var skum idag med mitt drivande på Q så var det helt enkelt så att jag förstod att BW inte skulle outa sig och säga -bah - q är ond...däremot så tänkte jag att om jag driver på rätt så hårt så lär BW våga haka på ifall att q är frågad som ond. Nu var det fio och Snurrfian som hakade på. Jag tror inte att fio är BW. Alltså är jag rätt så säker på att Q är god.

Jag tror att BW varit meddrivande om Q varit ond. Är Q god tror jag BW inte driver på om det utan stannar neutral, vilket nu har skett. Och nej jag är inte BW

jag måste verkligen hålla med @cirkus i hennes slutsatser - för jag har kommit till samma i min tankar

inatt ser jag det som troligt att ängeln ryker :( ( eller inte tror ängeln varit smart nog att förutse detts scenario) hoppas på det !
och å andra sidan ser jag jag hur de svettas övar att kanske råka på griseknen inatt för den gör ju att de misslyckas med käket nästa nat:D
eidt la till rättelse av stavfel

Fast det hjälper väl föga om ängeln förutser eller ej? Ängeln kan väl liksom bara gilla läget vad som än sker nu eller? Så har jag fattat det..

dock vill jag ändå säga att jag inte har en endaste aning om vart nån står -men till ulvarna- come on :laugh: syna mig om ni vågar :p

Vi har verkligen haft tur att få ut så många onda som vi fått och Två onda kvar känns inte som en omöjlighet. En ulv och kommandoran kvar!!! Nu ska jag sova och gå igenom leken i morgon!!

Jag kollar på Lemmys memoral service, så jag är lite off. Men skall försöka läsa igenom vad som hänt sen jag kikade in sist. :)

Hmmm jag undrar vad detta om @Snurrfian handlar om? Jag kan inte hitta något direkt misstänkt om henne så vad missar jag?

Jag kan inte låta bli att misstänka att lyan skulle hitta en syndabock för att få ögonen bort från en förmodad kommandoran dvs Q. Nu tror jag inte lyan skulle outa sig på detta viset visserligen, fast med tanke på hur klantigt dom tänkte när dom käkade sitt får så vet man ju inte... ;)

Jag vet inte...allt talar för att q är ond.. Jag kommer inte ändra,

Du har säkert en poäng i det. Jag tror oxå att BW har kollat upp Q och hade hon varit ulv/ kommandoran kanske vi hade fått höra mer om det.. Det är sant!

Vi har verkligen haft tur att få ut så många onda som vi fått och Två onda kvar känns inte som en omöjlighet. En ulv och kommandoran kvar!!! Nu ska jag sova och gå igenom leken i morgon!!

Hmm fast dom försökte ju käka den personen första natten och misslyckades så...

Vi får se i morgon helt enkelt.

De försökte käka en som var skyddad första natten. Men vem det är vet bara ängeln.
Jag tycker fio känns väldigt medflytande? Alltså i första citatet känns det som att hon försöker få mer misstankar mot Q och bort från Snurrfian? Sedan, är det typ 3 minuter mellan de andra och tredje citatet, då är Q inte lika misstänkt längre. Och sen skriver hon väldigt säkert att det bara är 2 kvar? Hmm. Tillfälligheter eller vet hon mer än vi andra?
Edit: Plus detta att hon verkar så säker på att ängeln kommer dö? Tog m cirkus svar till henne också.

Jag håller med om att Q nog bör vara god. Hon känns ju som en trolig kandidat för BW att fråga om och eftersom det var cirkus som röstade först men sedan ändrade röst så känns det inte troligt att hon är bw. Snurrfian vet vi ju var ond och fio känns som sagt inte som bw enligt citaten ovan. Så jag har svårt att se att Q skulle kunna vara ond nu.

Jag håller med om att Q nog bör vara god. Hon känns ju som en trolig kandidat för BW att fråga om och eftersom det var cirkus som röstade först men sedan ändrade röst så känns det inte troligt att hon är bw. Snurrfian vet vi ju var ond och fio känns som sagt inte som bw enligt citaten ovan. Så jag har svårt att se att Q skulle kunna vara ond nu.
tack :heart

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden
  • Födda 2022
Tillbaka