Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hoppas att det här blev bra nu.
Emma älskar sin fruktlåda Hennes egen bur är nästan aldrig stängd och hon sitter hellre i lådan. Vi brukar ställa lådan i soffan på dagarna så hon kan springa runt som hon vill
Ok, vad synd Usch tycker de är så besvärliga när de ska hålla på så. Traskar själv runt med Rex överallt sen Reno dog, den magra lilla skiten som är så gammal numera spöar ju tom upp stora starka Sivert som fått hederspris för sin storlek och muskler och är i sina bästa dagar...
Ja, det är inte kul alls.
Emma se ut som om hon har anorexia. Hon äter kopiösa mängder mat men är ohyggligt smal. Vetten har inte hittat något fel.
Det blev så sedan polaren dog
Fast å andra sidan så verkar hon glad å pigg. Hon är med oss överallt. Älskar att dela rostade mackor med leverpastej med ungarna
Ska se om jag idag kan få till lite roliga bilder på henne.
Har du provat välling? Rex har alltid haft svårt att få i sig näringen från maten så han har alltid varit mager. Nu på äldre dar har jag börjat ge honom lite välling varje dag och han har nått viktrekord - för en gångs skull väger han numera över 500 gram med en riktig liten bullmage, det har han aldrig gjort förut
Kropp & Själ
Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen...
Trädgård & Växter Känner mig helt vilsen i trädgårdandet. Jag är en sån där intensiv och aning impulsiv vill NU-are med alla tankar och ett överflöd av...
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...