Bukefalos 28 år!

Emoji - hur?

Har du inte en liten smiley typ brevid mellanslag på tangentbordet? Jag har en S4, och där ser det ut så. Är din telefon uppdaterad till senare?

Nä inte det :(
S4 vet jag har en massa roliga gubbar, men min verkar inte ha det. Öhm, ingen aning vad den är uppdaterad till :o
 
Nä inte det :(
S4 vet jag har en massa roliga gubbar, men min verkar inte ha det. Öhm, ingen aning vad den är uppdaterad till :o
Jag har en Samsung S3 Neo och den har en knapp med en smiley på, på nedre raden av tangentbordet. Men S3 Neo har en nyare version av Android än den som bara heter S3 har jag för mig. Kanske är det som det hänger på?...
 
Nä inte det :(
S4 vet jag har en massa roliga gubbar, men min verkar inte ha det. Öhm, ingen aning vad den är uppdaterad till :o
ÄR helt säker på att jag hade det på min S2a med. Hm, kollat tangentbords inställningarna? Du kanskr inte har det på standard?
 
Jag får aldrig emojisarna att hänga med till FB. De försvinner!
Tex om jag delar från instagram till FB och har emojisymboler med, bara vissa hänger med till FB och vissa försvinner.
Om jag sen går in och redigerar direkt i FB-appen och lägger till så försvinner de fortfarande..

WHY?
 
Jag får aldrig emojisarna att hänga med till FB. De försvinner!
Tex om jag delar från instagram till FB och har emojisymboler med, bara vissa hänger med till FB och vissa försvinner.
Om jag sen går in och redigerar direkt i FB-appen och lägger till så försvinner de fortfarande..

WHY?

Troligen för att dom är gjorda för iphone... Och inte för att användas på Facebook. Ofta man ser tomma rutor där de har varit en smiley men som Facebook inte kan läsa
 
Troligen för att dom är gjorda för iphone... Och inte för att användas på Facebook. Ofta man ser tomma rutor där de har varit en smiley men som Facebook inte kan läsa
Men jag har ju FB-vänner som får in massvis med emojis i FB? Känner mig särbehandlad :p
 
Detta lärde jag mig för bara några veckor sen! Skönt att jag och min man inte är ensamma om att vara så efter :D
Jag har en snart 2 år gammal Samsung S3. Laddade ner en app och ställde in inställningarna rätt och nu har jag massa roliga figurer :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
540
Senast: Myrten
·
Hemmet Jag förstår inte varför det är lagligt att röka på balkong så det kommer in i andras lägenheter. Vi har nu i ett par år haft stora...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
4 588
IT & mobiler Hur gör man med folk man är "vän" med, men inte så himla bra kompis med på Facebook? Nån man träffat i nåt tråkigt sammanhang och...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 084
Senast: MCP
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
180
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp