En ändring när det gäller automatraderingen av radannonser

Den automatiska raderingen av annonser har inte fungerat riktigt som jag trodde.
Nu är den justerad så att annonser äldre än fyra månader raderas automatiskt.
Efter denna tidsperiod tror jag de flesta annonser hunnit bli inaktuella. (Även om jag sett att vissa andra hästannonssidor låter annonser lika kvar i ett år och andra har radannonser som är flera år gamla ;))

Ni som säljer er häst, vara eller tjänst på några dagar får självklart även i fortsättningen gärna radera er annons själva, så slipper ni en massa mail och telefonsamtal i onödan.

Ett litet tips till er som köper och säljer något, kanske framförallt häst eller ponny. Skriv gärna ut annonsen! Om det blir problem med köpet/försäljningen längre fram kan det vara bra att ha svart på vitt vad det stod i annonsen.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 575
Senast: kma
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Härom dagen gick jag till en blomsteraffär. Jag ville köpa något litet, fint och färgglatt som en present till en vän. Jag har en annan...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Den 14 maj för tio år sedan, 1996, lade jag upp mina första web-sidor på internet. Jag tycker att det kunde vara kul att uppmärksamma...
Svar
13
· Visningar
11 916
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp