En bekännelse i samma anda som den blå micron

Sambon fick ramar i julklapp av sin familj, köpta på välkänt företag med ramar. Han var upprörd över var så dålig kvalite, var så grumligt och tänkte be om nytt glas... Tur hade jag sen tidigare köpt liknande ram, så visste satt skyddsplast på båda sidorna om akrylglaset :rofl:
 
Tycker man brukar se skyddsplasten på mobiltelefoner men nej inte numera så det upptäckte jag efter ca 2,5 år :D

Borde ta bort och se hur skärmen ser ut men för avancerat att hitta ny plast/skydd:laugh:
 
När vi flyttade ihop valde vi killens tv-bänk till vår gemensamma lägenhet. Jag tyckte det var lite märkligt att luckorna längst ut på bägge sidor var matta när resten var blank. Funderade inte så mycket mer på det tills en dag när jag städade och såg att det satt skyddsplast på luckorna 😆
Den hade då suttit i drygt tre år om man räknar in tiden i killens lägenhet, han hade aldrig reflekterat över det.
Luckorna var iaf helt fria från repor 😁
 
Screenshot_20230129_152947_Facebook.jpg

Den här dök upp på fb🤣
 
Tycker man brukar se skyddsplasten på mobiltelefoner men nej inte numera så det upptäckte jag efter ca 2,5 år :D

Borde ta bort och se hur skärmen ser ut men för avancerat att hitta ny plast/skydd:laugh:
Jag sa det till en vän för bara några veckor sedan, att det var så jäkla tråkigt att skärmen redan blivit repig på min nya mobil. Han informerade då att det är skyddsplasten som är repig 🙄😂🙈
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp