En bra planering

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare arracas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 976
A

arracas

Säsongen har ju börjat och jag har försökt planerat in tävlingarna bra men behöver hjälp. Jag har aldrig vart så bra på det här med tävlingsplanering :p

Min ponny är 8 år gammal, d-ponny. Vi tävlade upp till LB hoppning förra året och hade tänkt debutera LA i år. Vi har legat i hårdträning hela vintern och känner oss på hugget inför årets tävlingar. :)

I år vill jag ju starta nån dressyr också för omväxlingsskull.

Hur kan en bra planering se ut? Vi är verkligen på topp nu! Så vill du hjälpa mig att planera in bra?

Distriktet: http://www.mittsvenska.com/t3.aspx?p=701647

Första tävlingen för i år blir Bräcke den 6 april, sedan vet jag inte vilka fler jag ska åka på :confused:

Sv: En bra planering

Jag brukar kör varannan helg, för då får man en tränings/ uppladdningshelg mellan varje tävling.
Jag väljer tävlingsplats efter hur stora och bra banor de har.
Just nu när jag ska befästa LB höjden så rider jag 2 klasser, och försöker då att välja tävlingar på lite närmre håll.
Varvar också med dressyr, men försöker att inte lägga tävlingarna för tätt inpå varandra.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 916
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 162
Senast: Takire
·
L
Hästmänniskan Hej! Först av allt vill jag bara säga att jag fattar att det här kanske låter bortskämt och som jag inte är glad för det jag har och så... 2
Svar
26
· Visningar
4 746
Senast: TinyWiny
·
Dressyr Apropå en tråd jag såg på hundforumet om åldersgränser för tävlandet där, vs. folk som tävlade andra grenar högt upp i åldrarna med sina...
Svar
17
· Visningar
2 116

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lekstuga
  • Tandfen utan kontanter
  • Pluggtråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka