en bra repgrimma?

CallMeAce

Trådstartare
med bra repgrimma menar jag inte de man kan köpa på stora hästsportaffärer utan en som hr kvalitet, handgjord.
jag har sett sidor på nätet förut där repgrimmor säljs, kan inte hitta dessa nu bara. Någon som vet något bra ställe i sverige där man hittar kvalitativa repgrimmor till ett bra pris?

tack på förhand :)

Sv: en bra repgrimma?

Man kan ju knyta en själv.

Annars så kan du kolla i westernbutiker.

De olika NH-instruktörerna brukar ju sälja egenhändigt gjorda grimmor. Köpte en från Jaana Huuhka för ngt år sedan. Sök på deras hemsidor så kanske du hittar ngt.

jaa, men jaana huuhka, det var ju hennes hemsida jag varit på men inte kom på namnet på. tack :bow:
min förra nh-tränare gjorde egna grimmor så fick ja en av honom men sen var det någon som snodde den :(

OxHorsestore har bomullsrepgrimmor. Såna är skitbra. men dom har lagt ner hemsidan för tillfället för dom gör om den.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
246
Senast: Kristall10
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
866
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023