En fråga om Word

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare JennyK
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 671
J

JennyK

Vad är det som är fel inställt i word när jag först skriver ett stycke och sen ska gå tillbaka och skriva in mer i stycket och den nya texten raderar den gamla istället för att "knö" sig in? Förstår ni vad jag menar? Jag måste skriva ut en uppsats nu och det går inte om jag inte kan gå tillbaka och ändra nånting.:confused: Hjälp, snälla!:bow:

Sv: En fråga om Word

Du har troligtvis tryckt in Insert-knappen! Tryck på den en gång till, så ska det bli rätt igen!!

Hej, det är Insert knappen som är intryckt. Har lärt mig det nu, efter att ha suttit o skrivit om texten ett antal gånger när jag kommit åt den knappen och itne vetat vad som var felet.:)

MosterMia och Ich: Tack!!!:bow: :bow: :bow: Nu funkar det! Hur skulle man klara sig utan Buke?

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 380
Senast: Enya
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför... 2
Svar
22
· Visningar
3 976
Senast: lirco11
·
R
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
2 283
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka