Bukefalos 28 år!

En hästbonde i årets "Bonde söker fru"

Sv: En hästbonde i årets "Bonde söker fru"

Men gud vad kul! :)

Jag och min häst har ju gått kurs för Thilde flera ggr och hon är en toppentjej!
Nu måste man ju bara följa Bonde söker fru mer än vanligt :D
 
Sv: En hästbonde i årets "Bonde söker fru"

Jag anmälde min kompis som också är hästbonda. TV4 var mkt intresserade och ringde upp henne för intervju, men hon klantade bort alltihopa genom att ge fel svar på den viktigaste frågan; "kan du tänka dig att gifta dig i vinter". Det finns ju faktiskt något som heter nödlögner... :angel:

Kan tillägga att hon ångrar sig som f-n... :rofl:
 
Sv: En hästbonde i årets "Bonde söker fru"

Roligt! Nu får man anledning att följa ännu en säsong av bonde söker fru! förra säsongen var hästbonden Peter och hans grabbar och red i "mitt" stall :D
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Westernryttaren Göran Lindström tar plats som en av bönderna i årets säsong av Bonde söker fru. Med ett öppet sinne och en passion för...
Svar
0
· Visningar
230
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter För hästvänner blir det lite extra kul att följa årets upplaga av Bonde söker fru, eftersom en ung man som driver utbildnings- och...
Svar
0
· Visningar
533
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Tv-programmet Bonde söker fru är nu inne på sin 17:e säsong, och även i år finns en hästbonde med bland de som söker kärleken i tv...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Jennifer Erlandsson var med i den dramatiska säsongen av Bonde söker fru 2016.
Svar
0
· Visningar
356
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp