en liten fundering...

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare mallotten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 923
M

mallotten

jag undrar om hästen har pass måste den ha licens då????? jag diskuterade detta me en tävlings ryttare igår å hon visste inte riktigt å ja som ska tävla snart :bump:

Sv: en liten fundering...

ja det måste den, passet har inget med licensen att göra..

jag undrar om hästen har pass måste den ha licens då????? jag diskuterade detta me en tävlings ryttare igår å hon visste inte riktigt å ja som ska tävla snart :bump:

ponny eller häst?? vilka klasser ska den gå lokal? regional?????

Om du bara ska rida lokal behövs ingen licens, iaf inte på ponny

jag rider på storhäst.. denna tävlingen som kommer här närmast är lokal men sen ska vi ut på regional... är de på ridsportförbundet jag fixar licens till henne ???

Japp, det är på ridsportförbundet.

Gå in på ridsport.se och gå in på sport/tävling och klicka dig fram till licenser så står det hur det går till.

Glöm inte att fylla i alla uppgifter korrekt, då kommer du få din licens mycket mycket snabbare än om du inte gör det :)

du kan läsa om när du behöver licens till hästen... jag tävlar lokal nivå å då behövs de inte...

Du måste ha licens även om du har pass.:bump:

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
973
Senast: fio
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
586
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 171

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka