En riktig JR (HUND 2004)

Iddefixen

Trådstartare
Är så otroligt glad! Lilla vovven mönstrades på Stockholmsmässan idag, och blev godkänd. :banana: :bump:
Nu var inte kraven så höga, men iaf!!!
Många har kommit fram och tyckt att vår lilla kille är riktigt fin..oj vad stolt man blir! :D

Hur har det gått för er andra som varit på HUND 2004? Någon som kammade hem BIS-titeln? ;)

Sv: En riktig JR (HUND 2004)

Vad skoj för er! grattis! :bump:

Jag var förövrigt där som publik.
Mycket trevlig dag måste jag säga! :)

Våran hund blev bäst i rasen och det är ju kul. :bump:
Men det blev låååång väntan att gå in i stora ringen med gruppen.
hälsningar Elisabeth

Kul!
Har du några bilder? *nyfiken*

Man tackar. :bow: Grattis själv. Det är en riesenschnauzer peppar & salt. Vi hade som vanligt glömt kameran hemma. Däremot så fotades han där på utställningen det kommer i nästa hundsport. :) Alla som blev BIR fick fota sin hund om de ville. / Elisabeth

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 686
Senast: Otherside
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 915
Senast: Ragdoll
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 758
Senast: Pratsch
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 070
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka