En såndär hästrygg...

Yaroomba

Trådstartare
... i plast som de lägger sadlar på när man vill provsitta i ridsportbutiker... vad kallas en sådan??? Har googlat på allt möjligt helt utan träffar. Jag skulle vilja ha en sådan i stallet men vart får man tag på en?

Sv: En såndär hästrygg...

Menar du en sadelbock? Är nog inte jättelätt att få tag i en hästryggs bock, men vanliga i trä finns att beställa och löpa lite varstans, hyffsat lätt att snickra ihop en själv också.
De mindre modellerna i stål eller plast är billigast och är lagom att kunna ta med sig i transporten eller bilen :).

Googla sadelbock så får du fram alla möjliga modeller.

Sv: En såndär hästrygg...

Man behöver väl inte vara detektiv för att räkna ut att enklast är att fråga i en butik vart de köpt den. :D

Liknande trådar

Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 599
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
561
Senast: Wenniz
·
Kropp & Själ Jag vill ha en träningsapp där jag själv kan välja både på färdiga pass men också lägga ihop egna övningar till egna pass. Finns det...
Svar
15
· Visningar
232
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈