Bukefalos 28 år!

En solskenshistoria!

Sv: En solskenshistoria!

väldigt rörande. :love:

Jag har väldigt svårt att inte få tårar i ögonen när jag hör/ser liknande berättelser. Åh vilken lycka för Maja. Vilken dag att minnas!
 
Sv: En solskenshistoria!

Men vad UNDERBART! :love: Jag gillade bilden när den dök upp på min vägg och på samma gång skakade jag på huvudet åt alla idiotiska kommentarer.

Vilken lycka! :)
 
Sv: En solskenshistoria!

en elva år gammal tjej med Downs syndrom, som dagarna i ända sprider solsken runt omkring sig, fick träffa sin stora idol, en idol som dessutom visade sig vara en riktigt varm och fin människa.

Ja det var verkligen en solskenshistoria. Härligt när en artist bjuder till för att ge tillbaka till sina fans. Dessutom är jag glad för Dannys skull som fick chansen att göra en annan människa riktigt glad. Dessutom fick han möta Maja! Heja Maja, våga drömma!
 
Sv: En solskenshistoria!

Tidigare i år lade min systerdotter Maja, med hjälp av syrran, in en bild på Danny Saucedos facebooksida där hon visade upp en födelsedagsinbjudan. Bilden fick många positiva kommentarer men det var även en del som tyckte t.ex. att syrran spelade på att systerdottern har Downs för att få "pitty points". :yuck:

haha, ja, man brukar ju skaffa barn med downs bara för att få träffa snygga killar. ELLER INTE! Jösses folk förvånar mig, men tur att produktionsteamet och Danny var så snälla :)
 
Sv: En solskenshistoria!

Så fint! Danny är verkligen en trevlig kille, omtänksam om både djur och människor. :)
 
Sv: En solskenshistoria!

Kl

Vilken härlig historia och sådana fina bilder! Den dagen lär Maja aldrig glömma. Folks förmåga till missunnsamma och hatiska kommentarer på nätet upphör aldrig att chocka mig. Hoppas inte Maja läser dem. Hon förtjänar att glädjas åt sin dag. Danny steg ytterligare i min aktning. Han verkar vara en jordnära och trevlig kille.
 
Sv: En solskenshistoria!

Otroligt fint!! Ryser och blir så glad =) Detta kommer jag leva på resten av dagen! Tack =)
 
Sv: En solskenshistoria!

*kl*

Vilken underbar historia :love::love::love:.
Jag blir alldeles varm i hjärtat och väldigt väldigt tårögd.
 
Sv: En solskenshistoria!

Kl

Vilken härlig historia och sådana fina bilder! Den dagen lär Maja aldrig glömma. Folks förmåga till missunnsamma och hatiska kommentarer på nätet upphör aldrig att chocka mig. Hoppas inte Maja läser dem. Hon förtjänar att glädjas åt sin dag. Danny steg ytterligare i min aktning. Han verkar vara en jordnära och trevlig kille.

Maja har (kan) inte läsa kommentarerna, men även om hon kunde det så tror jag helt ärligt inte att hon hade tagit åt sig. Hon är så säker på sin egen förträfflighet, det har hon ärvt från både mor och far. :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp