En undran...

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Cronis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 1 593
C

Cronis

Vart i all fridens namn kan man söka på russtravarnas info?

På atg går det ju lixom inte... Hjälp tack!

För det första kan du ju vänta mer än i 7 minuter innan du "kräver" att någon ska svara :crazy: Alla bor ju inte här på buke... ;)

Kolla på ponnytravsidorna eller på dom olika rasföreningarnas hemsidor om du kan få vidare hjälp där.... det är den enda hjälp jag kan ge dig, eller prova Pm'a ameo som är inne på det här med ponny

Atg & travsport.se är ju bara för "stor"hästarna

Ursäkta för att jag va för snabb då... Det va lixom inte meningen...
Finns dom som e värre..!

Tack snälla för länken!! Kom dock till Stockholms Privattandläkare förening... :crazy: :bow:

Då ska du nog in på Svenska Russavels Föreningen
Om du söker t.x Altavista sök på Skogsbaggen

Ja, men russtravare asså... Är int eså insatt när det gäller på ponnysidan... Men...

Men gå in på SPTF igen ock sedan kansli,och kontakta Ylva Lagervall,på Hästsportens hus!

Oki... Men det finns int någon direkt länk, som det gör för de stora hästarna. Som inne på atg kan man ju söka sprtinfo. Går inte det med russ?

Nej inte vad jag vet,kanske någon annan vet,du kan väl e-maila Ylva.

Nej, det finns ingenstans på nätet där man kan söka på ponnytravarnas uppgifter.
Dessutom ska man veta att det inte är helt säkert att avelsföreningarna eller sptf lämnar ut ägaruppgifterna heller.

Liknande trådar

Dressyr Jag funderar på att köpa en häst för att börja tävla dressyr. Äger just nu en Holsteiner som är sjukt fin i dressyren, men går tyvärr på... 2
Svar
30
· Visningar
2 030
Senast: cili
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
376
Senast: Lyan
·
Juridik & Ekonomi Här i stan genomför ett stort bolag renoveringar inom allmännyttan. Nu står arbetet stilla på minst två platser, och jag har hört...
Svar
8
· Visningar
559
Hästhantering Hej Jag har rätt så nyligen flyttat till ett mindre stall med min ponnyvalack på 21 år. Rätt så omgående började ena stoet i flocken...
Svar
9
· Visningar
456
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka