En vårta???

Hera

Trådstartare
Min hund har fått en vårta på underläppen :eek:
Den är svagt rosa och ca 4 mm i diameter, ganska platt. Den verkar inte störa honom och den gör inte ont.

Finns det nåt man kan göra själv, typ "lapispenna" som man använder på människor?

Sv: En vårta???

Vet inte om det finns medel, men min stora har också det. Jag har fått höra att man skall ha koll på det men det är ingen fara.

Sv: En vårta???

Låt de vara, de försvinner av sig själva efter ett par veckor. Ibland växer de upp till en ärtas storlek, men det är ingen fara. Håll koll, men låt dem vara.

/Erfaren GA som haft en hund med 26 vårtor samtidigt. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 405
Senast: Capybara
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 125
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 581
Övr. Hund Hej! Jag söker rådgivning då jag sitter i en jobbig sits just nu. För ca 3 månader sedan tog jag emot en 2,5 årig hund som en bekant... 2
Svar
20
· Visningar
1 775
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka