En vecka har gått

Sv: En vecka har gått

Jag kunde se den och ooouuuaaa vad dom e söta. Som små gråa korvar som gungar omkring:love:
Och vad mamman verkar go!

Är jämthund en svår hundras?
Man blir onekligen lite sugen...

*letar desperat efter tröst till liten gnist*

enstorkuk_1141300646.jpg

den tyckte jag var fin.:p

Hö hö...:rofl:

Tjusig pil!!:p Naaaw vilka valpar,Jisses!! Hur ska jag nu kunna låta bli att skaffa fler hundar. Valpsug,valpsug,valpsug. JAG KAN SE FILMEN!!:) :love: :love: :banana:

Jag kunde se den och ooouuuaaa vad dom e söta. Som små gråa korvar som gungar omkring:love:
Och vad mamman verkar go!

Är jämthund en svår hundras?
Man blir onekligen lite sugen...

Ihhhhhhh :banana: Äntligen några som kan se filmen :bump: :bump:

Jämthund har man om man jagar älg. De är trevliga hundar, men lämpar sig inte som sälskapshundar, då de behöver få jaga för att må bra.

Tycker det är rätt sött, hur hon "lyfter & skuffar" de 2 hungriga valparna till rätt läge :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag köpte nyligen valp och upplevde att det blivit någon form av ny trend att vissa har kvar valparna till 12 veckor. Varför vill man ha... 2
Svar
26
· Visningar
2 470
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 033
Senast: Nota
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: Capybara
·
R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 598
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra