JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Körning
Trådstartare
Trådstartare
nalle
Startdatum
Startdatum
19 Dec 2003
Svar
Svar
25
Visningar
Visningar
2 483
Ska vi bilda klubb???? På fredag åker mina hem! Och då har de varit här i nästan två veckor *arghhhhhhhhhhhhhhhh*
Men nu har jag börjat mecka med min vagn.. "Måste till stallet nu........... ööööömm....... måste kolla om pållen blivit bättre i benet
"
Fel fel fel!!
Man ska nyttja svärföräldrarna i stället, ta med dom till stallet och mecka vagn
Funkade i allafall på päronen, tog med dom och visa "min vagna! jättefin!" Det slutade med att vagnen nu står hemma hos päronen och dom fixar massor
Mina bor "tyvärr" i samma stad som oss...+ att vi delar satll *jippi*
...men men.....det är ingen av dom som ger sig på min bagn...då hade jag blivit galen
:smirk:
Här det jag som meckar, ingen annan
!!!
IDAG ÅKER DOM HEM TILL KÖPENHAMN!!
Jag har en sån.. Det är bra och snygg, inte bästa kvaliteten med den duger.
Fordon
Hej!
Jag har nyligen börjat övningsköra på trafikskola och har hittills tagit tre lektioner med manuell bil, men jag har aldrig kört...
5
6
7
Hemmet
Jag har ofta med mig 1-2 mackor till stallet och snart börjar det bli för varmt att bara ha med dem i en vanlig matlåda. Jag har...
2
Utrustning
Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som...
2
Fordon
Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Sitter i soffan med en viss salukipojk utsträckt över mina ben. Han tycker att mina lår är utmärkta som huvudkudde. Själv vill jag göra...
Red_Chili
Igår kl 22:23
Svar: 1 266
Visningar: 76 262
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
Igår kl 22:03
Svar: 1 130
Visningar: 59 033
Katt
Skadade hästar och konvalescenter
Hästvård Du har inte funderat på barfota/limskor? Så hoven kan flexa och fungera mer stötdämpande?
Tänker iom hennes andra problematik (som...
Nepenthe
3 minuter sedan
Svar: 792
Visningar: 62 369
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Håller tummarna! Jag har ju också en häst som rehabas (efter korsbandsop). Men vi har fått börja galoppera så smått nu, så skönt att...
warg
11 minuter sedan
Svar: 1 316
Visningar: 102 297
Grenar