Endagslicens

Problematisk

Trådstartare
Jag har inte tävlat så många gånger än i år, så har ännu inte "nått upp till" årslicens. Brukar lösa endagslicenser tills det övergår till årslicens.
Men endagslicensen, gäller den EN DAG eller EN TÄVLING? Har försökt kolla lite snabbt men inte hittat nåt, men jag har för mig att jag läst det nånstans :crazy:
Tänkte åka på en tävling som är lördag-söndag. Kommer starta en klass på lördagen, och sen eventuellt en klass på söndagen om det känns bra på lördagen. Så då blir det ju en efteranmälan, behöver jag lösa en ny licens också då?
 
Jag har inte tävlat så många gånger än i år, så har ännu inte "nått upp till" årslicens. Brukar lösa endagslicenser tills det övergår till årslicens.
Men endagslicensen, gäller den EN DAG eller EN TÄVLING? Har försökt kolla lite snabbt men inte hittat nåt, men jag har för mig att jag läst det nånstans :crazy:
Tänkte åka på en tävling som är lördag-söndag. Kommer starta en klass på lördagen, och sen eventuellt en klass på söndagen om det känns bra på lördagen. Så då blir det ju en efteranmälan, behöver jag lösa en ny licens också då?
Om man har löst två endagarslicenser men inte anmält till tävling så står det ingen kopplad tävling. Om du ska tävla två dagar får du lösa två st.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
1 900
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 408
Senast: Flixon
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
14 027
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 039
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp