Bukefalos 28 år!

Englessons butik

movi

Trådstartare
Någon som varit i butiken och handlat? Vi funderar på en tripp i helgen och jag är sugen på att åka dit. Men vill att det ska finnas lite att shoppa 😀
Vi har 40 mil dit, men tar det som en tripp med hotell.
 
Jag tycker att deras butik är bra :) är det något de inte har i ”butikslager” så ligger webblagret i samma lokal så de hämtar bara därifrån då.
 
Någon som varit i butiken och handlat? Vi funderar på en tripp i helgen och jag är sugen på att åka dit. Men vill att det ska finnas lite att shoppa 😀
Vi har 40 mil dit, men tar det som en tripp med hotell.
Jag försöker lobba in det som en utflykt i sommar när vi ändå har planerat ett Göteborgs besök men det ser inte ut att gå så bra. 🙄 Men jag skulle gärna göra det!
 
Vi var där för nått år sedan, passade på när vi var på Gekås. Jag tycker att det var bra, fick prova kläder jag suktat efter på hemsidan och en del passade inte alls så där sparades ju lite returfrakt motför om jag hade beställt. Annars är det ju ingen skillnad mot hemsidan än att man får prova och ta på kläderna, det gillar jag. :)
 
Tack för alla svar! Nu har jag varit där, trodde butikwn skulle vara större 😄 Men lite shopping blev det och bra att man kunde prova 👍
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag måste köpa ny bil (haft förmånsbil och ska nu byta jobb) och vet inte riktigt vad jag ska ha. Just nu har vi tre fyrbenta, jag har...
Svar
0
· Visningar
307
Senast: attheedge
·
  • Låst
Fordon Vad gör man när bilen rasar och kollektivtrafiken är för dålig och man måste ha en bil för att ta sig någonstans? Kan ju ibland ta en...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
12 413
Senast: Mineur
·
Tjatter Jag ska åka till Karlstad senare i år genom jobbet. Jag funderar på att ta ett tidigare tåg och passa på att se lite av stan, men vad...
Svar
10
· Visningar
703
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel
Dagbok Jag sitter och kollar var jag kan få tag i växter till min skogsträdgård. Det finns ställen lite här och där. Den stora haken är att man...
Svar
13
· Visningar
906
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp