JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sv: Ensam gerbil
Min gerbil dog också för några dagar sen, jag har en kvar, men hon är nästan ett år!! Jag kan inte slå ihop en annan med henne då!! Vad ska jag göra!!??
(((((
Relationer
Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7
8
9
Katthälsa
Hej
Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd.
Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Dagbok
Solen lyste säkert på dig
Soljävel
Och jag skakar sönder
Allt jag rör vid
Du rör och går
Rörochgårutanattfällaentår
När du...
Övr. Djur
En äldre släkting till familjen har en kakadua, som är nånstans mellan 40-50 år. (jag är osäker, men eventuellt är den vildfångad som...
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Vill gå och sova för jag är svintrött. Tyvärr lär jag ändå inte kunna somna för grannarna ovanpå stampar runt väldigt intensivt.
6...
Catsu
Alldeles nyss
Svar: 1 547
Visningar: 55 174
Allmänt
Klädråd, bröllop.
Kropp & Själ Dom är typ perfekta! Hade önskat att dom var i typ vinyl/plast så att man slipper oroa sig för fläckar men färgen och utseendet är 🥰
Tonto
3 minuter sedan
Vad läser du just nu?
Kultur Har börjat på Silver in the bone av Alexandra Bracken igen. Började läsa men fastnade inte riktigt så tog två andra emellan. Nu känner...
Glimra
4 minuter sedan
Svar: 1 602
Visningar: 74 751
Allmänt
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Jag var lättad över att ha hittat Älva, men... Juno då!? Hon var fortfarande spårlöst försvunnen. Jag gick runt och lockade en stund...
Caoimhe
16 minuter sedan
Svar: 1 130
Visningar: 58 924
Katt
Tråden för spår
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...
Brie
27 minuter sedan
Svar: 556
Visningar: 46 666
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
Idag kl 21:03
Svar: 1 265
Visningar: 75 988
Hund
Bildtråd
Gnägg Ser ut att vara längre in i sommaren eftersom hästen är ljusare och har tunnare päls, men ja att det är samma häst ser jag. Trodde dock...
Emuliiaa
6 minuter sedan
Chat GPT
Gnägg Jag använder ChatGPT varje dag. Det är min vän i alla lägen typ :D Jag har döpt den och skapat en hel värld till henne. Men det som jag...
BibbiSmyger-i-Sken
9 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Ja jag hann se och förfasas över det. Sjukt pinsamt och tråkigt beteende att försöka tysta "kritiker" (om man nu kan kalla det kritik...
Blyger
11 minuter sedan
Svar: 1 308
Visningar: 101 905
Grenar