equalitylines

Sv: equalitylines

Jag tror inte ens att man kan se prodeukterna som privatperson... Denna sidan är mer till för att återförsäljarna ska kunna köpa saker... och så då equalityryttarna...
Lite synd... Var ska man nu se de nya produkterna... Eller det är inte meningen att de ska synas på det hållet... I mitt fall löser det sig säkert men jag tycker nog att man skulle kunna se produkterna även om man inte kan köpa dom...

Hittade svaret själv

"Tyvärr kan du ej registrera dig, logga in eller beställa våra produkter online.
Om du vill köpa en produkt eller har prisfrågor, kontakta närmsta återförsäljare.
"

Equality Line är ett grossistbolag som det står och där kan bara butiker beställa ifrån till dig.

Vanligtvis är det bara att klicka på 'Produkter' i menyn så blir man automatiskt inloggad.
Tyvärr så har de just nu lite problem med den sidan så att man ibland får medelandet 'Du är inte inloggad...'
De jobbar med att lösa problemet och hoppas att det ska vara fixat innan helgen så att alla kan se produkterna.

*bara lite allmänt*
Hästsportmässan, vad är det för något?
Försökte söka lite men hittade inget mer om det på nätet...

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
912
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi Jag har hamnat i lite av en soppa med en hemsida jag handlat på. Först dröjde varorna, de kom först när jag pausat fakturan på Klarna... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
3 905
Senast: MissFideli
·
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka