equiline kavaj

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare tjosan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 098
T

tjosan

hej! är det någon som vet vart man kan köpa equilines kritsträcksrandiga kavajer? :angel:

Sv: equiline kavaj

jag köpte min i en väsorterad hästrsportbutik nära mig i Gbg-området. men Equalityline borde ha, dom är ju ändå återförsäljare på deras saker så maila eller ring och fråga. Annars finnsd et säkert någon internetshop som har så maila och fråga där med..

Sv: equiline kavaj

okej. det finns en hästsportsaffär i närheten som är återförsäljare av equalitylines produkter, så jag får åka dit och kolla. vad gav du för din?

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
425
Senast: Freazer
·
Tävling Hej! Brun Dressyrsadel, brunt träns, svart kavaj och svart hjälm. Ska jag ta mina svarta eller bruna stövlar? Schabraket blir nog lila...
Svar
8
· Visningar
923
Senast: Ketrawzc
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 436
Senast: Emuliiaa
·
R
Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka