Equiline schabrak...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare overtyre
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 219
O

overtyre

Ännu en schabraktråd startad av mig... :angel:

Nåväl, den här gången gäller det Equiline schabrak som jag bestämt mig för att köpa. Men frågan är- var är de som billigast?

Tacksam för svar. :bow:

Sv: Equiline schabrak...

:eek: Ingen som ens vet var man kan köpa dem? (internetbutik)...:(

equinet brukar ha bra priser.... Annars finns det hos alla equalitylines terförsäljare....

du ska inte på typ scandinavium? Där brukar det finnas många som säljer equiline shabrak, bra ställe att jämföra priser o färger på!
sök på lite hästaffärer annars, kolla priserna!

Nej tyvärr inte. Men jag ska till Falsterbo, är det värt att vänta tills dess (de finns för 300:- på Equinet) och tror du/ni att de tar med sig rosa schabrak? :p

De var inte billigare där, så det blir till att beställa från Equinet i så fall.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
568
Senast: Ramona
·
Hemmet Mitt vardagsrum är trångt och omysigt. Min plan för att råda bot på detta har varit att slänga ut gamla, stora soffan och det stora...
Svar
17
· Visningar
742
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 653
Samhälle Hej! Då försäkringsbolaget har så lång kötid i telefon så chansar jag med att kasta ut frågan här. Jag har haft en barnförsäkring hela...
Svar
1
· Visningar
426
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden