Equiline ylletäcke

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare My Precious
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 153
M

My Precious

Funderar på att beställa ett ylletäcke från Equiline som heter Mixed WOOL KOMBITÄCKE. Tänkte fåga här om någon har ett likadant och i såfall vad ni tycker om det.
-Vore toppen om någon ville bidra lite:crazy:

Sv: Equiline ylletäcke

Dom är super, jag har 3 ett vardags, ett till tävling och ett specialsytt för att ligga bra utan sadel (att ha i transporten). Funkar till det mesta, dock inte som boxtäcke då det lätt fastnar halm/spån/hö/päls i det... funkar även att rida (skritta) med det då halsskärningen är ngt vidare för att ligga bra över sadeln.

Dom är super, jag har 3 ett vardags, ett till tävling och ett specialsytt för att ligga bra utan sadel (att ha i transporten). Funkar till det mesta, dock inte som boxtäcke då det lätt fastnar halm/spån/hö/päls i det... funkar även att rida (skritta) med det då halsskärningen är ngt vidare för att ligga bra över sadeln.

Låter bra det, då slår jag till;) Tack!

De är jättebra, smidiga och varma. Perfekt om man inte vill lägga ner 3000 på ett riktigt ylle men ändå vill ha ett....har precis samma funktion tycker jag!

Liknande trådar

Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 308
Senast: Capybara
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 134
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 234
Senast: ildiko
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka... 2
Svar
26
· Visningar
1 488
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Vi som letar häst II