JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
Farouk
Startdatum
Startdatum
13 Jul 2004
Svar
Svar
6
Visningar
Visningar
864
Equiline\'s flughuvor?
Finns inte dom i ponnystorlek?
Letade som en galning nere i Falsterbo, och trodde jag hade hittat en. Men icke då.
Re: Equiline\'s flughuvor?
Jo, det tror jag! Kolla
www.equalityline.se Eller var det Eskadron som hade ponnystl.?
Jag var inne och snokade innan jag skrev inlägget, men det står inget som storlekar.
Förresten!
Vet du vart man kan beställa hem Eskadrons luvor också?
eskadrons luvor är
.
jo de har dom! jag har 2 st i ponny storlek från Equiline. men det skiljer jätte mkt i storleken på dom. den ena e nästan lite liten å den andra e lite för stor, men de ska va samma strl..
Tack!
Utrustning
Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst.
Jag letar...
Utrustning
Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet?
Hästen fick ta andra pållens...
Utrustning
Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝
På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Utrustning
Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Annonsera Mera VIII
Gnägg Men fy så irriterande. Tackar för infin, jag ska lägga ut en häst där snart , måste komma ihåg att skriva allt med bokstäver.
Shaggy
14 minuter sedan
Fälttävlans-tråden 2025
Fälttävlan Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
14 minuter sedan
Svar: 87
Visningar: 3 786
Grenar
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag tävlade dressyr igår för första gången på 20 år! 😃 Tävlade ponny några få gånger för 20 år sen och sista tävlingen var verkligen...
Gilette
28 minuter sedan
Svar: 1 437
Visningar: 111 879
Grenar