valentine

Trådstartare
Hej!!!
Någon som vet om man skall få ett brev till sin mail om man bestält något från equinet.com?
Bestälde där i från för 8 dagar sen men det har ej kommit något brev till mailen... eller ska där kanske inte komma något?
Vill ju ha det jag har beställt nu!!!!

Sv: equinet

Har beställt därifrån men kan inte minnas om man fick ett verifieringsmail...Men sakerna kom som planerat :D

jag tror inte jag fick något mail när jag beställde därifrån, inte vad jag kan komma ihåg.

skall väll vara .nu?
Jag brukar få verifikations mail ifrån dem...

beställde också därifrån för ca. 8 dagar sedan, man skulle få mail men jag fick inget så jag har jagat dom både via telefon och mail. Fick mail idag att dom tagit emot ordern men inte nåt om när det skickas eller nåt. Lite dåligt tycker jag...dom var inte lätta att få tag på.

har du fått dina saker du beställt än? jag har väntat i över en månad och inte fått mina än!!! Det skulle bara ta 8 dagar.... Dom har ialla fall bekräftat att dom fått min order men så här lång tid bör det ju inte ta. Sista ( och första! ) gången jag beställer från dom..:mad:

Nej jag har inte fått mina saker... har mailat dem 2 ggr å ringt den 1000 gånger...är riktigt arg :mad: Jag ska skicka ett mail ikväll att jag inte vill ha n´mina saker därifrån!!!!! Så här långtid ska det inte ta!!!!!

valentine skrev:
Nej jag har inte fått mina saker... har mailat dem 2 ggr å ringt den 1000 gånger...är riktigt arg :mad: Jag ska skicka ett mail ikväll att jag inte vill ha n´mina saker därifrån!!!!! Så här långtid ska det inte ta!!!!!
mailade dom i förrgår att jag inte ville ha mina saker heller men då svarade dom på mailet att dom väntar på sakerna från equihorse (eller var det nu var i från...). mailade en gång till att jag inte ville ha mina saker jag beställt men dom verkar inte fatta. Svarar i telefon gör dom inte heller, trots telefontid. ALDRIG mer att jag beställer därifrån:mad:

Jag fick också mail där de skrev att de vänta de på leverans. Då skickade jag att jag ej ville ha det jag beställt... å de har inte svarat än!! Är riktigt dålig service. Nä inte blir det någon beställning därifrån igen:mad: .

Jag har väntat på mina grejer över en månad nu, börjar bli lite småless :crazy:

Har för tredje gången skickat mail att dom skall ta bort min beställning men hör inget från dom. Har försökt ringa men trots att man ringer på telefontid så svara dom aldrig. Vad skall man göra??? Om dom trots allt skicka paketet till mig skall jag behöva betala för ferakt tillbaka då? Jag vill verkligen köpa sakerna från dom när dom beter sig såhär....:mad: :mad: :mad:

Du får nog fortsätta ringa :( tyvärr!

Har också problem, beställde saker för ca 2200 kr, när jag nu fick lappen från posten var det bara 1500kr..då har jag alltså väntat 1½ månad på en hjälm! Var är resten av grejerna då? Jag tänker då inte betala frakt för det andra sen då det kommer, eftersom jag redan betalat frakt för hjälmen :crazy: Om det ens kommer..

Suck, vad besviken jag blir, efter allt krångel vågar jag inte beställa därifrån igen :(

Ah, jag tänker också gnälla nu.
När jag vill fick mina schabrak jag hade beställt var de dels inte rätt model och så var de fel färger. Fick inget svar så jag skickade tillbaka grejerna och har först efteråt fått mailsvar (har också haft problem med att få telefonkontakt med dem och de har inte svarat på mitt medelande på telefonsvararen heller, vet inte vad de håller på med egentligen när de varken svarar på mail eller telefon?)
Och eftersom jag inte kunde få någon returlapp av dem var jag tvungen att betala för den duma frakten tillbaka. Inte fan vill jag stå för det heller. Jävla puckon.

Ja... man blir trött... jag har inte fått mina saker än. Men jag hoppas att de inte kommer nu (efter 1½ månad).

Värkar ju som om många fått problem med dem nu?
Jag har beställt ifrån dem tidigare och varit mkt nöjd, men då har jag alltid fått rätt saker med och inte behövt kontakta dem...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
674
Senast: cowgirl81
·
Samhälle Ja det är väl inget nytt. Bokat hemleverans idag klockan 8-12. Ingen kommer, inget meddelande. Ringer postnord, de frågar efter värde på... 2
Svar
37
· Visningar
3 215
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Hej, Jag undrar hur ni hade gjort i denna situation. Jobbar med ett företags ekonomi och sköter allt inom det området, har även...
Svar
9
· Visningar
827
Senast: Tilly_85
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
1 038
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka