Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har en equipe sadel som behöver stoppas om, är det bara de i Italien som kan göra det, eller kan även tex Mustang här i Sverige fixa det?
Känns väldigt komplicerat och dessutom osäkert att sadeln blir rätt omstoppad.
Jo får nog göra det, men det känns himla dumt när jag redan har ringt till hon som hand om Equipe här i sverige och sagt att jag ska skicka ner sadeln till italien för omstoppning.
Men men..
Tack för tipset
Den glappar bak
Så j*kla typiskt, då jag köpte den med hästen som jag fick för 2 månader sen. Fick betala 12 000 för den. Så jag tror jag säljer den istället om det blir för dyrt .
Det går nog inte att ändra heller. Det är bara om panelerna är utslitna som man byter dom, tror inte dom kan göra nåt med passformen tyvärr.
Är nog bäst att sälja den och köpa en annan sadel.
är det susann som du köo den av?? i så fall vart bor du+ om sadlen inte passar så är det bara för henne att skicka ner den till italien igen och så gör dom om den.. när min häst har ändrat sig så har hon skickat ner den och så har dom byggt upp den där bak...
Jag fick köpa den när jag köpte min nya häst. Men ja, den kommer från Susanne. Bor i sthlm, och tråkigt nog så bor hon i Halmstad (har jag för mej?), så hon har ingen möjlighet att komma till mej.
Problemet är mest hur mycket det kommer att kosta, då jag precis har köpt den för 12 000 kr har jag inte råd att lägga ut hur mycket som helst .
Har pratat med Susanne på Equipe nu, och hon berättade att de bara skulle "lägga på" bak så den inte glappade. Priset skulle hon återkomma med, men det var inte många hundralappar iaf, så det kanske löser sej .