Er utrustning *bilder*

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Ruh
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 4 374
Sv: Er utrustning *bilder*

Låter kul. Lär väl dröjja innan våran kommer ut där igen. Står skadad igen. :cry:

shady skrev:
Låter kul. Lär väl dröjja innan våran kommer ut där igen. Står skadad igen. :cry:

Nu har jag inte sådär jättekoll, vad är det för häst ni har? Min är dessvärre T-märkt, så han kommer inte heller ut på banan igen. (om det inte blir för en ren nostalgitripp då, plaska i vattnet och så..)

Har två. En som också är triangelmärkt, sedan en av hennes avkommor som är 5 år. Halvblod båda två. Var den sistnämda jag syftade på.

Såhär såg jag och Whitney ut när det begav sig.

BoxholmochVartofta2004020.jpg

Vila i frid lilla gumman... :cry:

Sorry sorry att jag kopierat bilden, men, såhär såg vi ut.

_J9G0049.JPG

(Vår allra sista fälttävlan tsm innan hon blev såld. )

Jag och Silver på den blöta framridningen i Mariestad!

CIMG2904.jpg

wondeeR skrev:
Jag och Silver på den blöta framridningen i Mariestad!

CIMG2904.jpg
jag tror ja såg er:) ni red väl oxå debutant!. ja var också med på min ponny redsox:love:

soke skrev:
jag tror ja såg er:) ni red väl oxå debutant!. ja var också med på min ponny redsox:love:

kanske du gjorde! Men jag var med i Lätt klass D-ponny! Låg delad etta efter dressyren å banhoppningen men fick nått pyttelitet tidsfel så jag slutade tvåa :) Var askul! En jätterolig bana! Bra att SM går där! Fast det enda som är synd är att man inte kan hoppa fram nått på "terränghinder". Det var bara banhoppningshinder.. Så svårt borde det inte vara att ställa fram en stock nånstans!

va kul.. GRATTIS föresten:) jo verkligen men det var värsta lerigt o allt! fast terrängen är ju härlig lite jobbigt med vägen såå himla nära! ska du vara med på sm:et?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 598
Senast: Mirtai
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Hoppningens världscupsäsong fortsätter med den andra deltävlingen i Helsingfors – och det ska ridas femstjärnig fälttävlan i Frankrike...
Svar
0
· Visningar
71
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Midsommarhelgen innebar ett äventyr till Skåne. Tillsammans med min häst Queen Elisabet åkte jag till Munka Ljungby för att tävla...
Svar
0
· Visningar
108
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka