Era erfarenheter av lösdrift!

C

Cinzano

Nu har lilla jag, en total innestallidiot, funderat på att bygga lösdrift till mina hästar istället och jag vill veta lite av era erfarenheter kring detta, vilka mått som krävs i ligghallen, vilka areal på hagar, bäddmatrial, utfodring och vatten???? ja helt enkelt vill jag veta allt ni vet :angel: finns det tidigare trådar i detta ämne får ni gärna tipsa mig om det! tacksam för svar! :bump:

Sv: Era erfarenheter av lösdrift!

Hej!

Jo en del har det ju sagts om ämnet om man så säger....prova sökfunktionen på forumet ;) Sök på t.ex. "lösdrift"

Rolle på Österlen
Islandshästar på Lösdrift

Liknande trådar

R
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon... 2
Svar
23
· Visningar
2 448
Senast: CaisaCax
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 386
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 912
Senast: Ceta
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 997
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈