Era städskåp?

Sv: Era städskåp?

Mitt städskåp är "sammanfogad" med ett allt i allo skåp. Jag har skrivar, spikar, rengöringsmedel, dammsugare, utomhusspel o.s.v i det.
 
Sv: Era städskåp?

Hehe vi har väl nästan allt där. Har två städskåp... eller, ett städskåp och ett "pappa-skåp" där dammsugaren råkar vara. I städskåpet finns glödlampor, plast o papperskassar, medicinskåp, bördkorgar, förkläden... U name it.

I pappas skåp finns en massa manliga saker, haha. Skruvar, spik, verktyg, gamla hundhalsband, sliptillbehör... man kan nog bygga en hel robot av det som finns där inne :p
 
Sv: Era städskåp?

Förutom dammsugare och sånt har jag strykjärn, strykbräda och mattpiska (finns det någon mer som använder en sån nu för tiden...? :D :o :idea:).
 
Sv: Era städskåp?

*kl*
I städskrubben finns dammsugare, övriga städgrejor, glödlampor, toa- och hushållspapper. Dessutom, hängande i krokar i taket, tre fyllda små fotogenlampor som bara är att plocka ner och tända vid strömavbrott. :)
 
Sv: Era städskåp?

Papperspåsar, toa- och hushållspapper, dammsugare och städgrejjer! :)
 
Sv: Era städskåp?

Städprylar och läderrengöring/fett/olja till träns och sadel. Vet inte hur de sakerna hamnade ihop.. :p
 
Sv: Era städskåp?

Förrutom städgrejor så har jag diverse verktyg (skruvmejslar, hammare osv), skruvar och spikar. Glödlampor, batterier och diverse sladdar. Bruksanvisningar, impregnering (för skor), strykjärn/-bräda och sygrejor (nålar, trådar och en massa knappar). Toapapper, tvättmedel och en lager av annat sånt som går åt (typ tvål och bomull).

Mitt städskåp är ganska stort och utöver ovan nämnda saker så skulle jag få plats med en hel del mer saker :)
 
Sv: Era städskåp?

förutom städgrejer har jag lite verktyg, glödlampor, sopsäckar. ja de tär ett alltialloskåp. men tyvärr itne stort nog för att dammsugare och moppset ska rymmas..
 
Sv: Era städskåp?

Förutom alla städprylar har jag lite olika verktyg, tvättmedel, Ikea-påsar (som jag har tvätten i när jag går ut i tvättstugan), glödlampor m.m. i mitt städskåp.
 
Sv: Era städskåp?

Vårt städskåp innehåller ungefär;

Dammsugare
(en ny fin blå volta eftersom den förra brann upp :crazy:
men vi försöker spara till en electrolux ultra silencer)

Skurhink och mopp
Köpte ganska nyss nytt det med, rosa bandet versionen av veleda.
Både bra, stödjer nåt nyttigt och mycket söt :)

Ajax citron, super10 :bow, grönsåpa,fönster/spegelputs, cillit bang, vim

10 kg's säck med kattmat
Royal Canin Hair & skin -svindyrt men jättebra och drygt

Sopsäckar och 'skräp-påsar'

Kattkam/borste, klosax, pencillin, sårmedel för katter

Flugdödarspray - typ 4 flaskor

Svampar, hinkar, spegelrengöringspapper, diskborstar etc


Batterier, snören, glödlampor och sånt har vi i ett förråd innanför kontoret/datarummet.

Verktyg nere i garaget i källaren, utom en hink i ovan nämnda förråd med en tumstock, hammare o nån tång å sånt där 'bra o ha'


Under diskbänken har vi vanliga påsar som vi slänger sopor i,
dvs kassar som vi handlat hem mat i.
Diskmaskinspulver, yes diskmedel, ugnsrengöring, spishällsrengöring etc.
Nån extra svamp o trasa också.
 
Sv: Era städskåp?

tvättmedel och sköljmedel..och ikepåsar -det är mina tvättpåsar och bra att ha påsar.
 
Sv: Era städskåp?

Förutom städ grejjor har vi:

*En ljuslåda (full med värme ljus då våran lägenhet håller ungefär 16 grader på vintern:grin:)
*En låda med skruvmejslar, måttstock och hammare.
*En strykbräda
*Bandage^^
och lite annat smått och gått^^
 
Sv: Era städskåp?

Skall jag vara ärlig har vi inget städskåp, allt finns framme lite här och var hela tiden.
 
Sv: Era städskåp?

Alldeles för mycket!
Studentmössan, verktygslåda, hink med akvariesaker, kaninernas saker, solkräm etc, en back lättöl, all smutstvätt. Och mycket mer.
 
Sv: Era städskåp?

Haha, det mesta och LITE till. Är helt överfullt med massa krafs:p

Tvättmedel och sådana rengöringsgrejor, verktygsgrejor och skruv och spik. Inslagspapper, papp-påsar som blir över när man handlat, flusmällor, strykjärnet, sygrejor....kan nog hålla på en bra stund till:D
 
Sv: Era städskåp?

Mitt är lite allt i allo, tvättmedel sköljmedel diverse andra medel, deo, ny toalettborste, spikar, hammare, skruva allt sånt jox, tvål, schampoo, balsam osv osv :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ugh, jag är inne på dag 8 med feber. Så trött, illamående och ont i kroppen nu att jag unnade mig en stilla, filmisk gråtstund idag...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Har slitet hår. Klippt flera dm men är inte nöjd än. Finns det någon behandling eller liknande som skulle kunna funka? Förutom att...
Svar
10
· Visningar
709
Senast: Karro-Lina
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
392
Senast: VLMF
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 626
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp