Era städskåp?

Sv: Era städskåp?

Vi har städgrejorna på två ställen, dels i ett köksskåp, dels i en garderob/skrubb. (Walk-in-städskåp? :D)

I skåpet finns "kemikalierna", dvs såpa, JIF, fönsterputs och diskmedel. Dammsugarpåsar, dammvippa, mattpiska, glödlampor, verktygslåda, elprylar, spikar, krokar, skovård, påse för gamla mediciner, tejp, presentpapper och snören finns också där.

I "garderoben" står dammsugare, mopp + hink, tvättkorgar, trappstege, gamla super-8-filmer, lådor med osorterade foton (:angel:) och diverse annat på hyllorna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ugh, jag är inne på dag 8 med feber. Så trött, illamående och ont i kroppen nu att jag unnade mig en stilla, filmisk gråtstund idag...
Svar
2
· Visningar
427
Senast: Energi
·
Kropp & Själ Har slitet hår. Klippt flera dm men är inte nöjd än. Finns det någon behandling eller liknande som skulle kunna funka? Förutom att...
Svar
10
· Visningar
709
Senast: Karro-Lina
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: VLMF
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 625
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp