Era våffeltäcken, bild

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Havregryn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 069
H

Havregryn

Kan jag få se bild på era våffeltäcken? HAr själv fyndat ett på Haglunds men skulle gärna vela ha ett av lite mer kvalitee.

Sv: Era våffeltäcken, bild

Jag har ett musätet Dyontäcke... inget att se;)
Men jag har inte mage att slänga det för det fungerar som superundertäcke när pollen är nytvättad...

Jag har ett jättefint jag fyndat från RG men jag skulle aldrig köpt det till fullpris.

Jag kan väl börja med en bild på mitt våffeltäcke då. Köpt på rea på Flädie hästsport. Täcket är väldigt märkeslöst. :D

14950703.jpg

KL

Vad i hela friden är ett våffeltäcke?

:confused:

Ätbart?! :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
443
Senast: Freazer
·
Utrustning Vi behöver en tråd här också! Vad hoppas ni fynda? Jag ska till SIHS och hoppas göra något fynd på mässa även om jag egentligen inte... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 579
Senast: DarkInNight
·
Utrustning Har någon tips på mjuka ridkängor? Gärna i läder. Mina fötter är tyvärr superkänsliga och jag får lätt skavsår eller ont, alltså är...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: NilHe
·
Hästvård Nu har min häst varit in och ut ur kliniken flertalet gånger utan resultat. I starten på mars svällde vänster fram rejält och hon blev...
Svar
14
· Visningar
557
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka