Erfarenhet av att ta hem en 9 månaders valp?

Japp, vem annars ska ta hand om hundarna medan dom andra virrar omkring och försöker hålla reda på allt? :crazy:
Sen ska jag på någon utställning i Helsingfors också tydligen.. :cool:
 
Okej... Spänki :) Jag funderar på ngn utst. att dra med unghunden på. Men SS är väl kanske ingen bra utst. för en hund på knappt ett år. Där finns ju de RIKTIGT stora elefanterna *suck* Han som vann i år fick mig att rodna när de sa att det skulle vara en rörlig jakthund....
 
Ja, du får åtminstone komma till SS och titta :) Leta fig fram till Grandisarna och hälsa på mig. Det är inte så troligt att jag har mycket tid över dock, fråga Kia bara :crazy: Det är alltid någon hund som ska ut, ska ha vatten, ska göras i ordning eller bara gosas med :) Kia lyckades komma fram medan vi skulle gå ut med alla. 4 GD som ska ut ur kompostgallrena utan att krocka med varandra eller sno ihop kopplena, och vissa ska inte träffa andra som inte tycker om just dom.. Och ja, det är totalt kaos. Kia såg lite förvirrad ut :D
Sen ska man pressa sig igenom en tjock folkmassa med en stor och tung hund, och försöka att samtidigt inte trampa på svansar som sticker ut eller andra hundars ansikten som ska nosa gammeltanten i rumpan och tro att dom ska komma därifrån levande :angel: :crazy: :rofl:
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 890
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
3 818
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 140
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
19 950
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp